Saturday 23 April 2011

JEPS:):):):):):D:D:D:D:D:D

teringat pula masa dekat jeps . di situ la aku diri , di situ juga aku menyimpan benda yang elok and di situ juga la aku ada kat situ . semuannya di situ dan di situ juga la aku
-berlari
-melompat
-menjerit
-menangis
-melalak
-menyanyi
-menumbuk 
-melempang  (ini harus dibuat)
-mencari
-membuat
-memegang 
-makan 
-minum 
-me...

cakap pasal jeps kan . haha . aku ade baju jeps . !

baju koko .
                                                                     



from darjah 5-6 . masih boleh pakai lagi . 

baju sukan (helang)
 
 

 

from darjah 5-6 . masih boleh dipakai
baju gunung senyum :D


from darjah 6 . masih muat . tetapi lengannya memanjang gila .


baju kem perdana 








ada 4 je . dari 11/4/11 aku sudah start pakai baju jeps . 

isnin-gunung senyum :D
selasa-kem perdana
rabu-koko
khamis-sukan



No comments:

Post a Comment