Sunday 1 May 2011

BADminton

fuhhh~ semalam dan hari ini pergi badminton dekat sekolah . seluruh badan lebam . tidak ada semua . hand , head and kaki . dipukul oleh aqilah . gila ganas budak tu . walaupun budak tu kecik comell kan  , hermm .. orang boleh masuk hospital . memang bahaya budak ini , orang sebesar aku ini pun takut dengan dia . ntah pape la aku ni =.=' . semalam hari sabtu , aku , afiqah and aqilah pergi badminton single P . aku lawan dengan aqilah yang kecik dan 'comell' boleh dikatakan comel juga , boleh la ... itu pun aku kalah . hampehhh !!! gila aku ini . haha . itu nasib aku , nak buat macam mana kan . ? kan . ? kan .? semalam kalau aqilah tidak balik lagi kan .. dia boleh dapat no . 3 . but .. dia mahu balik SANGAT . !! dia pun balik la . dapat la no . 4 . hari ini pula , aku main bergu  , (betul ke aku ejaan bergu ini ???) biarlah .. aku main BERGU dengan dia . ok la dengan dia . dapat no . 3 pun jadi la .. KENA BERSYUKUR , alhamdulillah .. haha . mula2 , first match kitorang BOO . !! walaupun ramai yang sokong . haha . HAMPEHHH . !! gila aku ni .. apabila second match kitorang menang . yeah . ! itu pun dapat no . 3 . ermm ....  itu pun aku yang banyak kena pukul oleh aqilah . dah la dia pukul kuat2 . hadoihh . ! wadu wadu sakit bangat . opss . ! ngomong indon pula . bad gila aku ini nak main BADminton . dan BAD gila aqilah ini , nak main pun ... nak pukul . patut la badminton , dipanggil BADminton . haha . sakit my kakiku . !! tergesek kat lantai . haha . nasib baik tidak berdarah . dan sampai ada orang nak tergelak besar . seperti ini HAHAHA . ! haha . gelak kau . tak pe kau , gelak la lagi . aku tak boleh la tengok aqilah lompat pastu nak smash . haha . lawak gila . yang aku paling suka tengok kakak aku , dia main relax je ... slow je dia main .. haha . second match aku main macam kakak aku , itu la aku menang dapat no.3 pun boleh la . :D

No comments:

Post a Comment